V Allianz začali zvedat telefony také o víkendu. A nejenom kvůli škodám.

Zpět na blog

 Nezbývá vám čas ani energie volat během pracovních dnů do vaší pojišťovny? Klienti Allianz už se nemusejí přemáhat. Linka pro všeobecnou péči o zákazníky i pro hlášení pojistných událostí je jim od začátku dubna k dispozici také o víkendu. Od 9 do 18 hodin poskytuje v sobotu i v neděli stejné služby jako během pracovního týdne. Na novinku si klienti rychle zvykají, už nyní linka odbaví asi 200 hovorů každý víkend.

„Víkendový provoz linky pro všeobecnou péči o zákazníky je na českém pojistném trhu unikátní,“ uvádí senior manažer call centra Allianz pojišťovny Martin Hlaváč. „Allianz pojišťovna dlouhodobě usiluje o vytvoření nejlepšího klientského servisu a prodloužením pracovní doby jsme se našemu cíli dostali zase o něco blíž. Lidé naši snahu oceňují, počet víkendových volání postupně roste,“ dodává.

Kromě 9 – 18 hodin během víkendů mohou klienti s hlášením pojistných událostí či jakýmikoli jinými dotazy volat na číslo 241 170 000 každý pracovní den mezi 8. – 20. hodinou. Jediným časem, kdy zůstanou linky klientského servisu neobsazené, jsou státní svátky. „Naše klientská linka si tak odpočine pouze 13 dní v roce,“ říká Martin Hlaváč. Asistenční služby samozřejmě zůstávají i nadále v provozu nonstop.

Prodloužení pracovní doby call centra je jednou z řady výrazných proklientských inovací Allianz pojišťovny, které vznikly v poslední době. Další bylo loni například vytvoření aplikace Hlášení nehody, která umožňuje řidičům po autohavárii okamžitě nahlásit škodní událost pojišťovně a plně nahrazuje tzv. papírový euroformulář. Představuje základ budoucího celotržního řešení.



Zdroj: Allianz.cz