Již přes 100 tisíc klientů Allianz spravuje své smlouvy online

Zpět na výpis aktualit

Že se může komunikace s pojišťovnou od posílání e-mailů posunout ještě mnohem dál, ví už přes 111 tisíc lidí, kteří využívají služeb klientského portálu MojeAllianz. Ten klientům ve své plné verzi umožňuje správu smluvní dokumentace, online platbu kartou, hlášení pojistných událostí a sledování průběhu jejich likvidace. Jen v květnu si zde klienti ušetřili čas provedením 3058 operací.

Získat pár desítek minut navíc díky tomu, že si jednoduché požadavky vyřídí sami pomocí několika kliknutí, má zájem čím dál tím více klientů. Potvrzuje to strmý nárůst uživatelů MojíAllianz, jejichž počet meziročně vzrostl téměř o 50 tisíc. Zatímco loni touhle dobou měla aplikace 65 tisíc uživatelů, k letošnímu 1. červnu jich bylo přesně 111 139, z toho 102 tisíc využívalo portál se všemi jeho výhodami, tedy s plným přístupem.

„MojeAllianz je živý organismus, takže připravujeme novinky. Jako první přijdou na řadu nové obchodní podmínky, které jsme zkrátili, zjednodušili a přeložili do řeči klienta. V plánu máme i přidávání řady moderních funkcionalit, které klientům usnadní přístup do portálu a práci s ním," slibuje Libor Marek z týmu digital. Allianz se takto připravuje na tisíce dalších klientů, s nimiž už bude moci komunikovat téměř výhradně elektronicky.

MojeAllianz_obrazovka


Službu MojeAllianz je nejjednodušší zřídit si přímo při zakládání nové smlouvy, lze to ale provést i dodatečně pomocí registrace na moje.allianz.cz. V tomto případě pak přijde klientům z důvodu ochrany osobních údajů bezpečnostní kód pro přihlášení dopisem do vlastních rukou. Využít lze ale i omezeného přístupu bez registrace a zřídit si takzvaný Šanon, kde klienti najdou přehled všech svých smluv, ale třeba i kontakt na svého pojišťovacího poradce.

A jaké jsou nejčastější aktivity klientů v MojíAllianz? V květnu nejvíce platili pojistné nebo penzi online kartou, a to ve 39 % případů, téměř čtvrtina operací se týkala rychlé změny osobních údajů, další klienti zase využili možnost snadného odeslání dotazu na pojišťovnu.

Zdroj: Allianz.cz